diumenge, 3 de juny del 2012

ROSQUILLES


Tot i que jo no sóc molt de dolços, avui he fet rosquilles d’anís. La recepta la vaig treure del programa de “La mañana de la 1” “Saber Cocinar”. No té cap complicació i estan ben bones.

Ingredients:

50 gr sucre
50 gr oli
50 gr llet
1 ou
Canela en pols
Anís en grà
1 culleradeta de llevadura (6 gr. aprox.)
200 gr farina
Sucre glace

Preparació:

Batem l’ou amb el sucre, afegim la llet i l’oli, tirem la canela i l’anís, i també la llevadura, ho barrejem tot. A continuació, anem afegint la farina poc a poc i obtindrem una massa homogènia i tova. Ja tenim la massa i la deixarem reposar 15 minuts com a mínim.

Ens impregnarem les mans d’oli i anirem agafant trossets de massa d’uns 15 gr. i farem unes tires llargues que unirem en punta i punta per fer la forma de la rosquilla. En una paella amb oli anirem fregint les rosquilles per banda i banda fins que agafin color i les reservarem en un plat amb paper de cuina per a què escurreixin l’oli. Les deixarem refredar, i finalment tirarem el sucre glace per damunt les rosquilles. I, a berenar!!!!!!!!!





2 comentaris:

  1. Hola, Rosa!! T'acabo de conèixer gràcies al TopReceptes!!!
    Jo també sóc de les Terres de l'Ebre!!
    Que bé poder llegir "pataca, primentó....."
    Ja tens nova seguidora del teu blog!!
    Salut!!
    Olga

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Olga!!!
      Doncs sí, sóc d'Ulldecona. M'alegro que t'hagi agradat el meu blog. La veritat és que el tinc una mica abandonat, em fa falta temps. Quan pugui em passo a visitar el teu!!
      Besets.
      Rosa

      Elimina